קונה רכבים לפירוק

רכבים ישנים הנעים על הכביש, מגיעים במוקדם או במאוחר לסוף דרכם וזאת כתוצאה מהתיישנות, בלאי, תקלות חוזרות, תאונות או בשל הרצון של בעל הרכב להתחדש ברכב מודרני יותר. עלויות התחזוקה והאחזקה של רכבים ישנים עלולות להיות גבוהות ובלתי משתלמות וזאת בשל תכיפות הביקורים במוסך והוצאות התיקונים העלולות להגיע לסכומים גבוהים יותר משוויו של הרכב עצמו. רכבים ישנים במיוחד עשויים להיות לא כדאיים לתיקון וטיפול מבחינה כלכלית וכמובן שגם איכות ונוחות הנסיעה פחותה בהשוואה לנהיגה ברכב חדיש יותר.

היתרונות במכירת רכב ישן לפירוק

בכל מקרה של רכב ישן במיוחד או כזה שעבר תאונת דרכים ונזקים כבדים, הרי שהצעד הנכון הינו למכור את הרכב. אולם, מכירת רכב ישן או תקול אינה משימה פשוטה ולעתים אינה אפשרית כלל. הפתרון הנוח והמשתלם ביותר במצבים אלו הינו מכירת הרכב הישן לפירוק. קונה רכבים לפירוק מתמחה ברכישת רכבים ישנים, תקולים או כאלה שהורדו מהכביש. מדובר בשירות מועיל וחיוני המאפשר לבעל הרכב הישן לקבל תשלום בהתאם למצב הרכב, לחלפים השמישים בו ולחלקים המועברים למחזור. קונה רכבים לפירוק מפרק את הרכב לחלקיו, בוחן את מצבם ושווים ואת האפשרות למכור אותם או להעבירם למרכזי מחזור. תהליכי המחזור של חלקי רכבים ישנים הולכים ומתפתחים וכיום ניתן למחזר פריטים רבים מכלל החלפים ולייצר מהן מוצרים חדשים בתעשיות המתכת, הפלסטיק והזכוכית. קונה רכבים לפירוק מרוויח ממכירת החלקים והחלפים ובעל הרכב זוכה לתמורה נאה וכן נהנה משירותי גרירת הרכב למגרש הגרוטאות.

הפתרון הנוח והמשתלם למכירת רכבים ישנים

בעלי רכבים המחזיקים ברכבים מיושנים, תקולים או כאלה שהורדו מהכביש, ממשיכים לשלם אגרות ביטוח ורישוי רכב וזאת כאשר, לעתים קרובות, הרכב אינו שמיש כלל. רכבים שאינם שמישים תופסים מקומות חנייה ואף הופכים למפגעים סביבתיים ובעליהם עלולים לספוג קנסות. המהלך הנכון עבור בעלי רכבים ישנים, על מנת לחסוך בעלויות ובכאבי ראש, הינו מכירת הרכב לקונה רכבים לפירוק. צוות החברה לפירוק רכבים יגיע עד לפתח ביתכם או למקום החנייה של הרכב, יפנה את הרכב ויעניק לכם תמורה הולמת תוך הקפדה על שירות איכותי ביחס אישי ואדיב.

לפרטים נוספים חייגו